Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

onsdag 12 december 2012

Nu får jag öka takten lite

om jag ska hinna till Ystad innan den första januari.
Jag vet att det är OK om jag inte hinner men jag VILL hinna.
Jag vet att jag har en otroligt bra ursäkt om jag inte går 3120 km i år av alla år när jag genomgått två hjärtoperationer och legat några veckor på sjukhus men jag VILL hinna.
Jag har bara 228 km kvar att gå i år för att nå mitt mål och om jag delar upp det på årets återstående dagar motsvarar det 12 km per dag. I steg innebär det lite mer än 15 000 steg per dag.
Tufft men inte omöjligt om jag får må bra.
Och jag sa väl att jag verkligen VILL klara det va?

2 kommentarer:

  1. Hur får du träna nu för läkarna? Kan du köra på som innan du blev sjuk eller måste du vänta eller...??

    SvaraRadera
  2. Äger som Helena, vad säger läkarna om det målet?

    SvaraRadera