Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

fredag 21 december 2012

Nu är jag på banan igen!

Fram till i onsdags har jag ju mått väldigt bra och kommit ut på mina promenader varje dag.
Det visade sig oxå i dag på vågen då jag gått ner 0,6 kg denna veckan.
Tyvärr har jag ju haft flimmer sen i onsdags så det har inte blivit av att jag rört mig så mycket sen dess. Men det känns som om det är på väg att släppa så jag hoppas komma ut på en promenad senare i dag.
Kommande vecka blir det till att försöka att inte frossa loss totalt bara för att det är jul. Såklart kommer jag att unna mig av både mat och godsaker men det får ju inte gå till överdrift.

Motto till nästa fredag: Det spelar inte så stor roll vad du äter mellan jul och nyår. Det viktiga är vad                                 du äter mellan nyår och jul.

3 kommentarer:

  1. Som sagt, ta det lugnt. ♥

    SvaraRadera
  2. Det är svårt med att se var gränsen går. Så många lockande frestelser. :)
    Gillar ditt motto. Du är en riktig smarting. :)

    SvaraRadera