Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

fredag 28 december 2012

Den som tittar in här

i tron om att läsa hur mycket vikt jag gått ner denna veckan kan vända på klacken igen.

För det första är Tant Röd på besök och det innebär minst 1 kilos påslag i bara vätska.
För det andra har det varit jul och det innebär minst 1 kilos påslag i godis.
För det tredje har jag varit sjuk hela veckan och knappt orkat gå utanför dörren än mindre spänna en muskel. Eller två.
Så för att inte deppa ihop totalt och dessutom behöva nolla mätaren struntade jag helt enkelt i att ställa mig på vågen i morse och skjuter således upp vägning och mätning till nästa fredag.
Eller kanske nästa igen med tanke på att det är nyår OCH födelsedag nästa vecka........

3 kommentarer:

  1. Skjut in vågen under sängen och låt den stå där ett tag!

    SvaraRadera
  2. Skit i vågen, det är hälsan som räknas. När du mår bättre kommer din idealvikt av sig själv. :) Kramis

    SvaraRadera
  3. Tycker jag låter som ett bra förslag. Vågen finns ju kvar. ;)

    SvaraRadera