Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

lördag 29 december 2012

Hur svårt kan det vara

att släppa schemat för nästa termin??

Jag har fått nytt schema på jobbet som jag är jättenöjd med. En lagom blandning av dag och kvällspass som ger mig mycket egentid OCH mycket tid med familjen. Kan inte bli bättre.

Jag har snokat genom stadens gym och eftersom det bara finns ett som har pass på dagtid blir det Friskis och Svettis som får den stora äran att ha mig som medlem. Det där med att styrketräna är typ det tråkigaste jag vet - jag vill gå på pass.

Tanken är ju att planera in pass på de dagar jag är ledig eller jobbar kväll. Jag vill inte åka in och träna de kvällar jag är ledig. Då vill jag vara hemma med familjen.

Vårschemat börjar gälla den 7/1 så man kan ju tycka att det är hög tid att släppa det nu.

Visst?


2 kommentarer:

  1. Äääälskar Friskis!!!
    Går på Medel Jympa, passar mig skitbra. Men jag har tänkt mig att jobba mig igenom de olika varianterna så jag åtminstonde har provat allt...

    Kvällskram!

    SvaraRadera
  2. Visst!
    P.S Jag hatar typ gruppträning.... tur vi alla är olika! :)

    SvaraRadera