Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

måndag 28 januari 2013

Veckans dagliga utmaning

blir att sitta 90° mot en vägg i 30 sekunder. Eller längre. Jag får se hur det känns.

Veckan som gått jobbade jag ganska mycket men jag hann med tre träningspass som planerat.
Alla tre avverkades på crosstrainern.
Jag glömde min telefon på jobbet igår kväll och orkar inte hålla på och mecka med den vanliga kameran så det blir ingen bild på min träningskalender.

I morgon ska jag på återbesök i Lund och göra en magnetröntgen på hjärtat. Jag försöker att ha ett öppet sinne och inte förvänta mig någonting gällande resultatet. Varken positivt eller negativt. Tyvärr har jag en gnagande oroskänsla av att det inte kommer att bli ett positivt besked. Jag känner min kropp och mitt hjärta ganska bra vid det här laget.

Som jag skrivit innan behöver mer än 50% göra ytterligare en operation för att bli helt symptomfria och jag är rädd för att jag kommer att vara en av dem. Jag har dock kollat upp en del alternativa metoder som jag kommer att prova först innan jag lägger mig på ett operationsbord igen.

Men jag ska inte måla fan på väggen riktigt än......

Uppdatering: Efter 15 sekunder skrek mina ben efter nåd. De skrek helt förgäves.

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du är en av dom som slipper!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas på bra resultat!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det gått bra för dig idag och att du är en av dem som slipper en operation till.
    Kram Bosse

    SvaraRadera