Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

onsdag 23 januari 2013

Jag lyssnar ALLTID på mina läsare!

Helena har önskat några gånger att jag ska lägga ut en videosnutt så att hon får se och höra mig live.
Därför bad jag sambon filma mig igår när jag gjorde lite magövningar.
Ja, jag vet. Vårt sovrum ser ut som ett hotellrum......

Jag har förstått att Helena är lite rädd för att hon inte ska förstå vad jag säger. Uppenbarligen tror hon att skånska är nån slags rotvälska??
Därför pratar jag engelska i denna videon.
Med rotvälsk brytning.





(För nya läsare som inte har fattat mig och min humor än måste jag kanske (??) berätta att det såklart inte är jag i ovanstående video. Däremot tänker jag prova på att göra denna lilla workout någon gång. I nästa liv eller så!)

6 kommentarer:

  1. Asg!! Hade du inte sagt nåt så hade jag nog trott att det var du. ;)

    SvaraRadera
  2. Men du har lika fina magmuskler va?

    SvaraRadera
  3. Haha, like your sense of humor =D Kram

    SvaraRadera
  4. Såg lätt ut. Hon var ju knappt andfådd. :)
    Jag måste suga på den. Utmaningen. Det får bli i nästa vecka. Den veckan det är två torsdagar. ;)

    SvaraRadera
  5. Hahaha vad trött jag blir!!!

    SvaraRadera