Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

söndag 6 januari 2013

Tillbaka i Ystad

och fyra träningspass avklarade.

I mitten på veckan slutförde jag förra årets utmaning och såvida ingen har hemskt mycket emot det anser jag mig vara godkänd på den trots att målgången blev en vecka försenad.

Frånsett en liten flimmerperiod igår kväll har jag mått väldigt bra hela veckan och har varit ganska aktiv.
I min fina träningskalender skriver jag ner allt jag gör och markerar de aktiviteter som räknas som ett träningspass.



Denna veckan blev det en powerwalk på 62 minuter, två 30-minuterspass på crosstrainern och 41 minuters cykling.
Jag ska på magnetröntgen av hjärtat i Lund i slutet på månaden. Innan dess vågar jag inte skaffa något gymkort.
På fredag kommer jag att ta tag i vägningen igen. Nu får det vara sluttramsat med godsakerna. Jag ska bara äta upp resten av dagens födelsedagstårta först......




4 kommentarer:

  1. Jag tycker det är godkänt. :P

    SvaraRadera
  2. Du är grym, och helt klart min nya idol ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det verkar inte vara så stor bit kvar av tårtan ser jag. :) Ser smaskig ut.
    Ystad är en mysig och bekant stad. Där andas jag nästan varje dag. :)

    SvaraRadera