Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

söndag 13 januari 2013

Just nu går det riktigt bra

och denna veckan har jag gjort inte mindre än fem träningspass!



I måndags roade jag barn som var i absolut behov att börja skolan igen och hann bara med att stå på crosstrainern i 20 minuter. Så det räknas inte.
I tisdags jobbade jag några timmar innan jag först åt lunch med en väninna för att sen lata mig i hennes soffa hela eftermiddagen. På kvällen var vi på tjejträff och då blev endast magmusklerna tränade av alla härliga skratt. Detta räknas inte heller.
I onsdags började då äntligen barnen i skolan och jag hann med både en powerwalk på 38 minuter och att stå på crosstrainern i 33 minuter=ett pass.
I torsdags traskade jag samma promenad men ökade på tiden på crosstrainern med en minut=ett pass.
I fredags var det riktigt skönt ute och jag gick på en riktigt lång härlig powerwalk. RunkePer jobbade oavbrutet i 72 minuter=ett pass.
I går var det kallt och blåsigt så då ställde jag mig på crosstrainern igen. Med senaste säsongen av amerikanska Biggest Loser som sällskap blev jag ståendes där i 38 minuter=ett pass.
I dag lockade jag med mig hela familjen ner till havet. En rask promenad på knappt 75 minuter=ett pass.






Som ni ser passade vi på att ta ett dopp i havet oxå. Kallbad är ju nyttigt säger de.
Eller så gick vi ut på bryggan och vände.
Vad tror du?

4 kommentarer:

  1. Härligt med lite träning:)
    Jag kör också på CT, bra träning!
    Ha en fin kväll
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  2. Nån av ungarna knuffade du säkert i. :D

    SvaraRadera
  3. Det skulle inte förvåna mig om du tog ett snabbdopp. :)
    Jag tycker att du är hårdare än Fantomen. Den där tjejträffen tycker jag skulle räknas. Både magmuskler och käkmuskler. ;)

    SvaraRadera