Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

söndag 25 augusti 2013

Det var väl kanske inte min bästa idé någonsin

att ge mig ut på en knapp 8 km lång skogspromenad med min man efter en lång helg i spelbutiken på jobbet men det gjorde jag i alla fall och nu är det gjort. Det har blivit många många fler timmar på benen är på baken denna helgen så nu har jag sjukt ont i benen och i fötterna men likväl ganska nöjd.

Jag har dammat av min gamla RunKeeper-app här ute till höger så att ni kan se dagens träning även de dagar jag inte bloggar. Jag tänker gå ut lite försiktigt med 3 lite pulshöjande aktiviteter i veckan och de andra dagarna blir det kanske en promenad eller en vända på crosstrainern. Jag får känna mig fram. Blir det för mycket så får jag lugna ner mig, blir det för lite får jag lägga på ett pass till. Eller två......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar