Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

måndag 18 februari 2013

Sportlov!

Denna veckan kommer barnen att få bestämma i stor utsträckning vad som ska hända här hemma.
Därför får det bli lite ändringar i denna veckans träningsschema. Det är inte ens säkert att jag kommer att följa det men tanken är att jag ska kunna stjäla lite tid till mig själv varje dag.

Måndag: Crosstrainer 30 min (tantfart)
Tisdag: Powerwalk 60 min
Onsdag: Crosstrainer 12 min (maxfart) samt mage, rumpa, rygg
Torsdag: Powerwalk 60 min
Fredag: Crosstrainer 12 min (maxfart) samt armar, axlar, bröst
Lördag: Vilodag
Söndag: Crosstrainer 12 min (maxfart) samt mage, rumpa, rygg

Allt utöver blir bonus.


1 kommentar:

  1. "Allt utöver blir bonus"... sötnos där, hade jag fått till din veckoträning hade jag var´t glad ;-)
    Kram

    SvaraRadera