Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

tisdag 19 januari 2016

Sista dagen innan allvaret börjar igen

Idag är sista dagen på  min långledighet som genom en kombination av sjukdagar, en semesterdag och lediga dagar blev 11 dagar lång och det behövde verkligen min kropp. Trots att jag fortfarande har ont i gallan och tar smärtstillande dagligen mår jag mycket bättre och det är nästan så att jag känner att den gamla Maria är på väg tillbaka. Yeah!!

I dag har det snöat och blåst hela dagen vilket verkligen inte gjorde mig sugen på någon promenad utonhus. Men det finns som bekant inget dåligt väder - bara dåliga kläder så det var bara att bylta på sig och gå ut en liten sväng.

Dagens mat:
Frukost: Fröknäcke med kallrökt lax och avocado. Magen gjorde tummen upp - gallan höll inte med
Lunch: Entrecote med rotsaker i ugn, syrad vitkål och hemmagjord majonnäs
Kvällsmat: Panerad torsk med Skagensås






Dagens träning:
Promenad 25 minuter

Dagens Mindfulness:
Mindful Yoga i sängen (finns på Maria Helanders blogg)

Dagens bonus:
Mamma har varit här och hjälpt mig färga håret

Dagens neeeeej:
Fick värsta sötsuget och tryckte i mig nästan 100 gram choklad. Visserligen 70% mörk men ändå.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar