Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

torsdag 21 januari 2016

I detta fallet går det tyvärr inte lika bra med selleri.....

I morse vaknade jag för första gången på jag-vet-inte-hur-länge och mådde riktigt bra!! Såklart kunde jag inte låta det tillfället rinna mig mellan fingrarna så jag packade snabbt ihop mina grejer och stack till gymet innan jobbet. Och det var så skönt att lyfta lite vikter och känna hur mina muskler vaknade till liv där långt inne nånstans!!


Dagens mat:
Frukost: Bananpannkakor med blåbär
Lunch: Hittepåröra med kalkon, svamp, tomat, lök och lite annat som fanns i kylen.
Kvällsmat: Laxburgare med rotsakspytt och saffransmajonäs

Dagens träning:
Styrketräning 35 minuter

Dagens Mindfulness:
Gör jag när jag gått och lagt mig.

Dagens bonus:
Lyser fortfarande med sin frånvaro (förutom att jag vaknade och mådde bra då alltså men det låter så hemskt att det skulle vara en bonus - det borde vara vardag......)

Dagens neeeeeeej:
Glömde mina smärtstillande i skåpet på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar