Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

söndag 19 augusti 2012

Rapport från vecka 33

Måndag - dålig dag. Vilade större delen av dagen för att orka gå på bio på kvällen.

Tisdag - mådde ganska bra och orkade med två promenader i hyfsat tempo. På morgonen gick jag 2,69 km med ett tempo på 10.24 min/km. Kvällspromenaden blev lite kortare  och snabbare nämligen 2,56 km med ett tempo på 9.48 min /km.

Onsdag - vaknade med lite hjärtflimmer så jag tog med mig barnen ut på morgonpromenaden. Det blev en runda på 3.15 km med tempot 13.10 min/km. På kvällen mådde jag betydligt bättre och det blev en kvällsrunda på 3.69 km med tempot 10 min/km.

Torsdag - mått skit hela dagen och knappt tagit mig ur sängen.

Fredag - En bra dag i det stora hela.Gick på långpromenad med barnen på förmiddagen. Inte för att de hade orkat bära mig hem om det hade hänt något men det känns ändå tryggt med sällskap. Sen vet jag att det inte är någon risk att jag går för fort när jag har dem med mig....... Det blev en runda på 5.14 km och vi höll ett tempo på 11.43 min/km. På kvällen tog jag med mig sambon istället. Han hade nog inte heller orkat bära mig hem om det hänt något men vi fick en trevlig stund för oss själva. Vi traskade 4.29 km i ett tempo av 10.52 min/km.

Lördag - helt OK dag men på kvällen fick jag hjärtflimret from hell. Därför blev det bara morgonpromenad och den blev 4.27 km lång i ett tempo av 11.29 min/km.

Söndag - Mått oförskämt bra hela dagen och kvällen. Då gäller det att passa på att vara aktiv så det blev en morgonpromenad på 2,92 km i 10.07 min/km-tempo. Sen cyklade jag en runda med Alice. Vi cyklade 5.39 km i ett 4.22 min/km. Givetvis blev det en kvällspromenad för att avrunda denna fantastiska dag. Den slutade på 2,36 km i ett 10.23 min/km-tempo.

Sammanfattning av veckan:

9 promenader
1 cykeltur

Jag är nöjd med min vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar