Vi som gillar Maria

Follow on Bloglovin

fredag 22 mars 2013

Blygsam fredag

I dag visade vågen på blygsamma -0,2 kg men jag förmodar att det har med mitt träningsförbud att göra. Ni som undrar om mitt träningsförbud kan läsa om det om du trycker här. Fast jag kan tycka att jag borde fått lite större utdelning då jag skött mig exemplariskt med maten. Lite nedslående att inte gå ner mer än 2 hekto trots att jag inte ätit något onyttigt på hela veckan. Men det är bara att kämpa på!!

Jag hann köra Jillian Michaels träningsvideo två gånger innan förbudet och vilken träningsvärk jag fick. I hela kroppen. Nu är jag ju väldigt otränad men eftersom man tränar efter sin egen förmåga tror jag att även den vältränade kan få ut något av denna träningsvideo.
Så nästa vecka återgår jag definitivt till att träna framför TV:n med Jillian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar